Схема написання розгорнутої психолого—педагогічної характеристики на дитину для представлення в інклюзивно-ресурсний центр

Похожее изображение

1.     Загальні відомості.
Прізвище, ім’я, дата народження, діагноз (якщо стоїть на диспансерному обліку). Чи відвідувала дитячий садок. Рік вступу до школи, тип школи. В якому класі навчається.
2.                Історія розвитку.
Стан здоров’я батьків. Особливості розвитку дитини в дошкільний період. Захворювання та травми в дошкільному віці.
3.                Стислі відомості про сім’ю дитини.
Склад сім’ї. Умови існування, розвиток та виховання. Ставлення батьків до розвитку, навчання та виховання дитини. Взаємовідносини між членами сім’ї. Емоційне сприймання себе та інших членів родини.
4.                Фізичний розвиток.
Стан фізичного розвитку дитини. Відхилення у фізичному розвитку. Стан загальної моторики. Порушення рухів. Координація рухів. Хронічні захворювання.
5.                Особливості пізнавальної діяльності.
1.                Увага.
Стійкість, обсяг, концентрація, особливості розподілу та переключення.
5.2. Сприймання.
Обсяг, точність, осмисленість.
Особливості зорового та слухового сприймання.
Сприймання форми, розміру, кольору.
Сприймання простору, руху, часу.
5.3. Пам’ять.
Швидкість, повнота, міцність запам’ятовування. Особливості запам’ятовування цифрового, наочного, словесного матеріалу. Форма запам’ятовування (мимовільна, довільна, логічна, механічна). Сформованість опосередкованого запам’ятовування.
5.4. Особливості мовлення.
Словниковий запас (імпресивний та експресивний). Дефекти звуковимови. Темп і плавність (наявність заїкання). Виразність мовлення, граматична будова мовлення. Зв’язність мовлення. Рівень мовленнєвої комунікації. Особливості читання та письма.
5.5. Мислення.
Рівень сформованості виду мислення (наочно-дійове, словесно-логічне). Сформованість мисленнєвих операцій (аналіз, синтез, порівняння, абстрагування, узагальнення). Вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Розуміння головного в літературному тексті. Здатність самостійно робити висновки.
6.                Рівень та особливості засвоєння навчального матеріалу за розділами програми (успіхи, труднощі, сформованість навчальних умінь відповідно до вимог Державного стандарту освіти)
7.                Емоційні та особистісні особливості.
Комунікативність. Домінуючий фон настрою. Навіюваність. Здатність до вольового зусилля. Реакції на успіх, невдачі, похвалу (адекватність, неадекватність, вмотивованість, очікування, бажання бути оціненим, продуктивність). Критичність (вміння оцінювати ситуацію, адекватність поведінки). Характер інтересів (інфантильний, пізнавальний, шкільний, позашкільний, специфічний). Скраві особливості особистості (моральні якості, рівень самооцінки, стосунки з однолітками та дорослими). Знання правил для учня та їх виконання. Дотримання шкільного режиму. Навички і звички культуриповедінки.
8.                Загальнонавчальні вміння та навички.
Вміння слухати, виконувати словесні завдання, працювати з наочними посібниками, підручниками, зошитами. Вміння планувати свою діяльність, працювати за планом. Навички самоконтролю. Особливості засвоєння нового матеріалу. Вміння підбирати власні приклади, пояснювати свої дії. Наявність та особливості переносу. Використання засвоєних знань. Ставлення до навчальної діяльності, старанність. Види допомоги з боку вчителя, їх наслідки.
9.                Особливості трудової діяльності.
Самообслуговування. Ставлення до уроків праці. Виконання трудових і громадських доручень. Яким видам праці надає перевагу. Організація і дисциплінованість під час трудової діяльності.
10.           Результативність індивідуальної роботи учителя, психолога з учнем.
11.           Психолого-педагогічні висновки.


Дата                                                               П.І.Б. класного керівника, психолога


Печатка директора
навчального закладу



Немає коментарів:

Дописати коментар